foLLOweRs

weLcome yaa to my OFFICIAL BLOG ^^,

10 June 2012

LotsOFmemoriesWithThem ☹

Views
Nie orang panggil 3 abdul , yaa kemana je betiga . Kalau pegi lawatan , bas da penuh sorang je muat..xadnyee ktorang nak pisah-pisah ngedik bukan ? rehat je balik rumah selalu becampur masyarakat , tapi tak sangka perangai ktorang same tak suke join pape aktiviti kolej payah bukan ? orang ngedik memang cm gini 
kami kenal kat kolej je , orang ramai tanye cane ktorang leh kawan.Dalam masa sehari je ktorang leh rapat , mule aku lah tetibe lak peramah nyembang dengan diorang..lame2 rapat , pastu tu yang tetibe jadi 3 abdul susah ke senang same2.Sampai laa akhir sem ktorang tetap kawan , Gado ? biase laa adat bekawan kalau x bergado ktorang tak rapat cm gini nyee hehehe

i'll be miss u CHAI , MAT  n me PANG
siyes buruk nama nieyh 
nama-nama nieyh wujud , nama tempat asal ktorg
cm fyieda asal kuCHAI
syaza pulak keraMAT
yang pelik aku , aku asal IPOH
sebab mak aku niaga kat Jelapang tuuu yang
 diorg letak nama aku PANG a.k.a jelaPANG 


nieyh pulak ok TAK KENAL SAPE TAH - -"

okeyh..nie haneshatul sulaiaman a.k.a unta eh tak..tak...keding laaa
dia suke orang panggil dia cengitu..panggil je dia cm tuu
ktorang kenal dalam FACEBOOK je
dia yang im aku tetibe , bajet hott jee 
nak im aku tanye cm aku wat salah je huh
lame-lame tetibe lak boleh share macam-macam
nampak x perangai tuu ad sikit laa same..tapi acheli dia nieyh 
JAHAT...JANGAN KAWAN DENGAN DIA
tak laa , dia nieyh baik tau..so sape yang single , harapan nk meneckel dia masih tebuka luas
dia lawa mcm neelofa..
weyh ad loyalty takkk aku promote kau ?
uwek =P

yang nieyh pulak....tah laaa tak kenal , sje je copy pic mne tah 
okeyh confirm lah orang tue nieyh merajuk bile bace nieyh , aku n dia kenal kat mcd dia nieyh kire berusaha gigih jugak cari aku dalam FACEBOOK
ktorang chat nak dekat 3 bulan , call mane penah dia KEDEKUT haha
tak laa , maybe cara dia cengitu nk kenal dengan aku kann
dalam bulan 1 laa 11 jan dia lamar aku jadi sebahagian dari hidup dia , wahh ngedik bukan ?
DATE ??
6 february baru ktorang date , date yang petame 
setelah itu date laa
tapi jarang dia sibuk kadang aku sibuk 
so text jela memanjang..
aku tak pernah bosan pun , dia selalu buat aku ketawe dengan text ngedik dia.
i LoVe YoU 
pas aku becite nieyh laa an , aku rase aku banyak kenal orang dalam facebook laa
ok terima kasih muka buku sebab dengan komunikasi anda saya dapat bertemu dan mengenal orang-orang yang menyanyangi saya
sekian - -"

maceh , sudi bace - -'

2 comments:

♥ cik apple ♥ said...

comel nama 3 abdul tu... hehehe.. :)

maz azura said...

hehehe , ap ? comel , tuu laa sbb ktorg pun kiut #perasan x..ok booo laa sy hahaha