foLLOweRs

weLcome yaa to my OFFICIAL BLOG ^^,

03 January 2012

seminggu lagi •••❤

Views
12 jan adalah hari pendaftaran masuk KOLEJ semula 

HALUUU KHHL

then 16 jan the class will start

insyaALLAH setiap detik-detik nieyh amat berharga kerana.......

untuk sem nie adalah sem ke 4 bersamaan sem yang terakhir buat aku dan kawan - kawan aku . maybe after this kitorang akan berpisah masing - masing ada matlamat tersendiri begitu juga harus ke arah impian aku so apa-apa pun tak menghalang aku , fyieda n syaza untuk berjumpa dan berhubung..ujian practikal kami berpisah tetapi kami tetap berhubung setiap saat ada saje cerita ditempat practikal kami bertiga kongsi see tiada apa yang menjadi penghalang bukan ?

so berterima kasihlah kepada facebook YM n phone haha

teknologi nieylah buat kami berhubung.


•❤• •❤• •❤•  K A M I .. ٩(●̮̮̃•̃)۶




kali nieyh story tentang macam mana aku , fyieda n syaza nieyh leh jadi sahabat

hari pendaftaran aku da nampak syaza muke nak serius je , bajettt geli aku haha n fyieda lak da cm nak g majlis pengebumian serba hitam je bajet jeling - jeling aku . time tu aku tak bertudung selamba je suke - suke g daftar free hair n free - free gak kau kene sound dengan akak senior padan muke la kan . then mule lah aktiviti macam - macam time 3 hari orientasi aku tak nampak fyieda n syaza nieyh da ingat tak blaja sini .
 tup tup ......
dari jauh aku nampak ada 2 orang duk jalan lenggang kangkung terus aku tnye kelas STM 1B ek , aku mmg xtahu malu pun main sergah je sebaik da respon hahaha then aku jalan je la dengan diorg g mana - mana je da melawat kelas ke kelas kenal lect sume..then lect kelas suh balik awal n aku lak tak tahu nak g mana memandang kan akak aku bz xleh nak ambik aku pun dengan muke tebal ikut diorang balik rumah sewa diorg kedai makan pertama RESTORAN YATI mamat ambik oeder tuh gatai ! . diorg tinggal bedua je , hah otak kuning lah tu eh diorg straight lah x kiri kanan ktorang same je xselesa ramai-ramai kalau betiga kan cam tenang je kt kelas da tentu -tentu pening bukan dengan memekak tepekik telolong kat rumah lah ketenangan ktorang betiga.budak - budak kelas sume pelik time rehat je senang cite pantang ada kelas tunda ke ap ktorang tak lepak - lepak kolej BALIK UMAH tu jela ktorang lebih mudah nak kutuk ktorang MASYARAKAT TAK BERCAMPUR mmang kenyataan pun sem 1 memang dak kelas yang tak kenal ktorang macam - macam lah prespektif diorang sombong adalah pekataan top sekali untuk ktorang...bagi ktorang ADA AKU KISAH ? hahaha 

sem2 nieyh diorang pindah sebelah uma aku setapak je sampai memang hari - hari lah aku g , tapi xleh selalu kang akak aku suh aku pindah sebelah mampuih aku . kesian diorang atas paksaan aku diorang pindah uma sebelah bukan ap sebelum nieyh sewa bilik je da same harga dengan rumah baik sewa uma je terus then pas membisik - bisik sewa bilik mahaL.....sewa jela rumah terus akhirnya diorang setuju pindah bulan 3 rasenya diorang pindah.kenangan bersama mereka amat bermakna , sem 3 adalah sem terakhir seperti yang aku ceritakan sebelum nieyh adalah sem praktikal menjauhkan perhubungan ktorang.sem 4 ktorang akan lebih mengukir pelbagai kenangan untuk disimpan dan diingati pabila rindu nanti moga perhubungan persahabatan kita akan berkekalan ya ..


•❤• •❤ ok actualy this vc fiirst time tgk dia sebiji cm my BFF dalam vc ad part dia tido menangis senyum ok SEBIJIK GLE tau make me miss her so much ngek•❤• •❤  


maceh , sudi bace - -'

2 comments:

LOVIN said...

selamat belajar anak ku jadi papadom lagi ek =)

maz azura said...

xsuke xsuke xsuke...hahahaha bapak ikut sentiasa xdpt nk gatai dgn dak junior hahhahahaha