foLLOweRs

weLcome yaa to my OFFICIAL BLOG ^^,

05 January 2012

the END wit happiness

Views

after da jemu dia jugak yang tuka status dia 




ok nie salah satu ayat yang manis pada kata-kata err sebaliknya copy paste 
mana tah tataw hamba ALLAH sorang nieyh , tu lah lumrah manusia hanya tahu memberikan
 seribu sejuta kata cinta tetapi kalau mengerti memahami
erti menghargai , erti setia ,erti kejujuran 
pasti ayat-ayat cinta ini akan disimpan dan diluahkan 
pabila disahkan hubungan itu.bukankah itu lebih bermakna ? 

time nk tackel ayat macam sampai
 " sanggup renang luatan "
 " sanggup lari dari utara sampai selatan "

bukan main kan ?
tapi RELA ke , jawapannya pasti tidak kata-kata 
modal apa lah sangat sekadar suara airliur bekahak-kahak je.
lelaki n perempuan sama je mampu mengatakan cinta
pelbagai jenis cara namun yang akan cair
cume segelintir yang kekuatan macam AGAR-AGAR 
saje akan merasai kesakitan diTINGGALKAN .

pahit ? sakit ? pedih ?
well sampai bila nak jadi cam gitu hidup dalam masa silam..
kehidupan lumrah manusia sememangnya kadang kite berada diatas 
tiada masalah kebahagian sentiasa 
tetapi
pabila kite berada dibawah
terjatuh sungkur DIAKAH akan menghulurkan tangan 
TAK AD MAKNA NYE !!
kawan-kawan kau
n family kau 

akan hulurkan tangan 
tarik kau ke darat agar tak hanyut 
tak tenggelam dalam lembah maksiat
cinta datang dan pergi tanpa kita sedari tetapi percayalah 
cinta ini akan datang dan terus datang 
malah silih beganti cepat atau lambat hati itu akan tebuka semula
kita hanya manusia soal hati ALLAH yang mengawal.

" jika ikhlas mencintai seseorang itu BERDOA lah agar hatinya terbuka menerima cinta 
setelah sekian lamanya tertutup



janganlah terlalu memberi kata-kata tanpa tahu ertinya sebaliknya 
kata-kata apa sekali pon jika ikhlas akan dikenang sampai keakhir hayat 
insya'ALLAH

selamat Beramal yaa bLoggers XD

maceh , sudi bace - -'

5 comments:

iema said...

bercinta selepas kahwin lebih manis,seronok dan insyaAllah akan kekal selamanya :)

hanilovin.blogspot.com said...

lelaki memang bergitu, lidah bercabang-cabang lah seyh, meluat laa!

maz azura said...

hani lelaki buaya ramai je kata-kata nk manis je..tapi disebalik itu mungkin sorang dua akan menghargai ap tu cinta . thanxx iema btul tu XD

puteri kasih said...

semua orang mampu berkata-kata kan...tapi selalunya manis di bibir je

maz azura said...

yup...btul tuh puteri