foLLOweRs

weLcome yaa to my OFFICIAL BLOG ^^,

29 January 2012

future or just stay

Views



kebinggunan diri ku melanda bila dua oarng yang begitu bermakna dalam hidup aku mempertikaikan masa depan aku kearah mana , abang aku paling aku sayang begitu risaukan masa depan aku kerana aku menghabiskan masa dengan sesuatu yang tidak aku minat malah kakak aku pula disebaliknya bagi dia apa yang dia buat adalah betul tak memikirkan kehidupan aku.event she like that truely aku tahu dia buat sesuatu demi kebaikan aku tetapi dari hati aku sendiri aku nak STOP apa yang telah aku teruskan entah aku tak pasti maybe psiko abang aku terhadap diriku tetapi apa aku rase tak lama jika aku menunggu hanya beberapa bulan je aku habiskan sijil IT nieyh.memilih kehidupan aku nieyh macam memilih perasaan someone,if aku pilih kearah abang aku pasti punye kakak aku akan terasa yaa dia bnyak jadi someone disisi aku tima mama aku jauh kat parak but now mama stay dengan aku n kakak aku,so truely aku sukeeee sgt.actualy,i'm still thinking what have to do now wednesday i've to apply diploma FASHION..and i'm gonna be fashion design oh silap the sweeet , cute fashion design ok da terkeluar dari topik aku so what i've gonna do nk pilih hati sapa tah..
ok if ad third choice i think i'm gonna choose KAWIN , but my MIF bilaaaa?? okeyh lama lagi...so gotta 2 more days pikir masak semasaknya tebakar otak aku homaiii pening ! 





tak suke lah dengan korang maz nak duk dalam almari jangan cari maz =(

maceh , sudi bace - -'

1 comment:

LOVIN said...

buat pilihan yg tepat yaa sayang! this ur future not no one else yaa! kami sentiasa sokong =) <3