foLLOweRs

weLcome yaa to my OFFICIAL BLOG ^^,

05 February 2012

sahabat

Views
Dalam kehidupan selain keluarga kite memerlukan teman , sahabat n kawan dalam masa yang sama kite mempunyai seorang pendengar setia pendengar yang mendengar setiap masalah kite yang kite rase dia mampu menyimpan rahsia kite dan menjadi pendorong 
memberi kayakinan kepada kite.
Pada masa yang sama kite perlu ingat ..




MANUSIA MAMPU BERUBAH DALAM SEKELIP MATA

selama mana pun kite berkawan , kite menggangap dia kawan paling baik
tapi akhirnya kite pasti akan rase kehilangan
masa menetukan bila dia akan berubah untuk melupakan kawan baiknya itu.
salah seorang pasti akan mengigati kenangan , malah seorang lagi hanya membuang kenangan itu
manusia...selagi bernama manusia tak kan lepas dari perubahan.
sedangkan aku sendiri mampu lupa hari jadi kawan aku masa sekolah
tapi lewat 2 hari lah wish,tp aku memang nyanyok sume da lali dengan perangai aku
yang cepat lupe.tapi betul lah bile kite menjumpai someone mudah kite lupekan kawan lama,
tapi xpe..semoga dia bahagia apa dia da teruskan.

maybe aku rase kehilangan dia , aku rindu kau yang dulu..
kau macam abg aku..n aku janji xkan ejek diri aku sendiri ok ^^,




maceh , sudi bace - -'

No comments: